1. Welcome to Aquarium Space! We are a friendly online community for aquarium owners all over the world who love their tanks including their fish, reefs, corals, invertebrates and their aquatic livestock. If you haven't joined yet, we invite you to register and join our community!

I suppose I should "re" introduce myself.

Discussion in 'Introduce Yourself' started by CichlidStorm, Apr 23, 2012.

  1. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    I have been a member on here a LONG LONG time now, and haven't had much time to barely turn my PC on to get on the forums and say howdy.
     
  2. Brent W

    Brent W Member

    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    8
  3. MOD_Dawn

    MOD_Dawn Active Member

    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    hey, how's things coming along? It has been quite a while!
     
  4. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    dawn, things have been great. Still have a belligerent idiot bashing me all over the net...but ah well...retards will be retards..lol can't please everyone especially when they want crap for free, you know how it is.
     
  5. MOD_Dawn

    MOD_Dawn Active Member

    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    *wondering if I know the "idiot"?*
    Ain't that the truth, everyones looking for something for nothing. With the way the economy is I can't see it getting much better any time sooner...is so ticked over the prices of groceries- INSANE! Almost $4lb for slime meat. Ugh! But that's another thread. Haha!

    I seen the post for the 55g diy background, so I know that's a tank in the making...but are you running any others too?
    <--I'm down to the 90g and am on/off battling what looks like green spot algae, but this stuff doesn't come in spots anymore...but looks like the same bright green as "spot" algae and it still only comes off with a razor.. Grr! Thinking of reducing the lighting YET again.

    Hopefully you're having a better time than me these days. lol!
     
  6. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    lol yeah I still have over 40 running. A big cut from the 70+ I had in Illinois. as for the idiot, I am certain you probably have run across him before. Seems his and his alone opinion, has become others opinion too though it has nothing to do with anyone but that idiot. His story has changed significantly over the past 2 years..lol he just can't keep saying the same thing, he keeps adding and stretching..lol its almost comical in a Libelous kind of way.
     
  7. MOD_Dawn

    MOD_Dawn Active Member

    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    probably did, sounds like at least two people (of which I both banned for being nasty).
    Also, I think we need to see some photos of these setups!
     
  8. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    ask and you shall receive..lol gimme a few days to clean glass..lol and ill get a you a bunch.
     
  9. MOD_Dawn

    MOD_Dawn Active Member

    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    then can I add a candy bar to that request (being I can ask & receive) too?
     
  10. buzz4520

    buzz4520 Well-Known Member

    Likes Received:
    35
    Trophy Points:
    48
  11. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    well dawn, I have no candy bars..but i seem to have stock in rollo's lately...HAHA
     
  12. MOD_Dawn

    MOD_Dawn Active Member

    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    hmm, I really don't like caramel stuff...can I get some peanut m&m's instead?
     
  13. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18
    i have reese pieces...will that work?
     
  14. MOD_Dawn

    MOD_Dawn Active Member

    Likes Received:
    14
    Trophy Points:
    38
    oh yes, yes, yes...Reese pieces are sooo GOOD!
     
    • Like Like x 1
  15. CichlidStorm

    CichlidStorm Thread Starter Member

    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    18